?>

ADÜ Diş Hekimliği Fakültesi 8. Dönem mezunlarını uğurladı

AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ (ADÜ) DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ 2025-2026 AKADEMİK YILI MEZUNİYET TÖRENİ, ATATÜRK KONGRE MERKEZİ YÖRÜK ALİ EFE SALONU'NDA COŞKULU BİR ATMOSFERDE GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

Genel - 2 saat önce

Aydın Adnan Menderes Üniversitesi (ADÜ) Diş Hekimliği Fakültesi 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni, Atatürk Kongre Merkezi Yörük Ali Efe Salonu’nda coşkulu bir atmosferde gerçekleştirildi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın ardından zeybek gösterisi gerçekleştirilmesiyle, fakülte Dönem Birincisi Esra Örgün, mezunlar adına yaptığı konuşmada eğitim hayatı boyunca kendilerine destek olan akademisyenlere ve ailelerine teşekkür ederek mezuniyet kütüğüne ismini çaktı. Aydın Diş Hekimleri Odası Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Veli Özgen Öztürk, yaptığı konuşmada mezunları tebrik ederek meslek yaşamlarında etik değerlere, bilimsel gelişime ve hasta odaklı yaklaşıma bağlı kalmalarının önemine dikkat çekti. Türk Diş Hekimleri Birliğinin ve odaların genç meslektaşların her zaman yanında olacağını belirten Prof. Dr. Öztürk, mezunlara başarılarla dolu bir meslek hayatı diledi. Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sultan Keleş ise konuşmasında, Fakültenin 8. dönem mezunlarını uğurlamanın gurur ve mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti. Fakültenin eğitim kalitesini artırmaya yönelik altyapı ve dijitalleşme çalışmalarına değinen Prof. Dr. Keleş, mezunların bilimsel düşünceden, etik değerlerden ve mesleki dayanışmadan ödün vermeden görev yapacaklarına inandığını belirtti. Öğrencilerin yetişmesinde emeği bulunan akademik ve idari personele ile ailelere teşekkür eden Prof. Dr. Sultan Keleş, mezunlara başarılarla dolu bir meslek hayatı temennisinde bulundu. Yıllar süren özverili çalışmalarının ardından mezuniyet sevincini yaşayan öğrencilerin mutluluğunu paylaşan Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cemal İyem, yaptığı konuşmada Diş Hekimliği Fakültesinin 8. dönem mezunlarını tebrik ederek, mezuniyetin yalnızca bir diplomanın değil, aynı zamanda insan sağlığına hizmet edecek saygın bir mesleğin sorumluluğunu üstlenmenin de başlangıcı olduğunu ifade etti. ADÜ’nün çağın gerektirdiği eğitim ortamlarını sunma hedefi doğrultusunda eğitim, araştırma ve fiziki altyapı yatırımlarını kararlılıkla sürdürdüğünü belirten Prof. Dr. Cemal İyem, Diş Hekimliği Fakültesinin gelişimi için gerçekleştirilen çalışmaların önemli kazanımlar sağladığını vurguladı. Mezunların bilimsel gelişmeleri takip eden, etik değerlere bağlı ve insan odaklı sağlık profesyonelleri olarak ülkemize değer katacaklarına inandığını dile getiren Prof. Dr. Cemal İyem, öğrencilerin yetişmesinde emeği bulunan akademik ve idari personele teşekkür ederek aileleri de fedakârlıkları dolayısıyla kutladı. Konuşmasını mezunlara sağlıklı, başarılı ve onurlu bir meslek hayatı temennisinde bulunarak tamamladı. Tören, dereceye giren öğrencilere protokol üyeleri tarafından plaketlerinin takdim edilmesiyle devam etti. Ardından tüm mezunlara diplomaları verildi. Diş Hekimliği Hekimlik Andı’nın okunmasının ardından gerçekleştirilen kep atma seremonisiyle mezuniyet töreni sona erdi. Törene; Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cemal İyem, Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sultan Keleş, Diş Hekimliği Uygulama ve Araştırma Merkezi Başhekimi Doç. Dr. Selin Yeşiltepe, Aydın Diş Hekimleri Odası Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Veli Özgen Öztürk, akademik ve idari personel ile öğrenciler ve aileleri katıldı.

HABER KAYNAĞI : İHA
Haftanın Öne Çıkanları

Görkem Sevindik: "Her rolümün özellikle farklı olmasını tercih ediyorum"

2026-06-18 17:09 - Magazin

ABD, Dünya Kupası’nda 2’de 2 yaptı

2026-06-20 00:06 - Spor

Caz beş gün boyunca Nilüfer’in dört bir yanında

2026-06-18 14:21 - Magazin

SÖĞÜTKÖY’DE ELEKTRİK İSYANI: “21. YÜZYILDA KARANLIKTA YAŞIYORUZ”

2026-06-23 10:34 - Marmaris

Ferhat Göçer ve Ömür Gedik’ten konser

2026-06-19 13:51 - Magazin

Marmaris’te sağanak sonrası kapsamlı temizlik çalışması

2026-06-20 12:25 - Marmaris

ÜÇ ÇOCUK ANNESİ MANİSALI AZMİYLE ÖRNEK OLDU

2026-06-20 09:58 - İnsan

Çorum’da kamyon ile traktör çarpıştı: 1 ölü, 2 yaralı

2026-06-18 01:10 - Asayiş

SAHİLE BETON DÖKÜMÜNE 150 BİN TL CEZA

2026-06-20 15:37 - Asayiş

Direksiyon başında kalp krizi geçiren tanker sürücüsü hayatını kaybetti

2026-06-21 01:42 - Asayiş

İlgili Haberler

Katlı Otopark ve Dışarı Camii Meydan Projesinde çalışmalar başladı

12:33 - Genel

Didim Belediyesi tasarruflarını yatırıma dönüştürüyor

12:28 - Genel

Küçükçekmece’de asfalt seferberliği

12:13 - Genel

Boyabat çevre yolu çalışmaları

12:16 - Genel

Sinop’ta Su Verimliliği Belgesi Eğitim ve Bilgilendirme Toplantısı

12:09 - Genel

Günün Manşetleri

Otomobilin çarptığı abla-kardeş yaralandı

12:23 - Asayiş

Gençlerde Ani Kalp Ölümüne Dikkat!

12:22 - Sağlık

Trafik polisinden örnek davranış

12:07 - Asayiş

Hayatını öğrencilere adadı, fakülteye iletişim müzesi kurdu

10:58 - Genel

CHP’de gece yarısı çilingirli devir

10:38 - Siyaset