?>

Didim Belediyesi ilaçlama çalışmaları sürüyor

DİDİM BELEDİYESİ, YAZ AYLARININ GELMESİYLE BİRLİKTE KENT GENELİNDE VEKTÖRLE MÜCADELE ÇALIŞMALARINA HIZ VERDİ. KENDİ ÖZ KAYNAKLARIYLA SAHADA OLAN BELEDİYE EKİPLERİ, HALK SAĞLIĞINI KORUMAK VE YAŞAM KALİTESİNİ ARTIRMAK AMACIYLA KENTİN DÖRT BİR YANINI DÜZENLİ OLARAK İLAÇLIYOR.

Genel - 2 saat önce

Didim Belediyesi, yaz aylarının gelmesiyle birlikte kent genelinde vektörle mücadele çalışmalarına hız verdi. Kendi öz kaynaklarıyla sahada olan belediye ekipleri, halk sağlığını korumak ve yaşam kalitesini artırmak amacıyla kentin dört bir yanını düzenli olarak ilaçlıyor. Didim Belediyesi, modern araç filosu ve uzman personeliyle ilçe genelinde başlattığı entegre vektör mücadelesini kesintisiz sürdürüyor. Özellikle yaz sezonunda artış gösteren sinek, sivrisinek ve haşere popülasyonuna karşı yürütülen çalışmalar; parklar, yeşil alanlar, cadde ve sokaklar başta olmak üzere kentin tüm noktalarında planlı bir program dahilinde gerçekleştiriliyor. Dışarıdan hizmet alımı yerine tamamen kendi araç, ekipman ve personeliyle sahada olan Didim Belediyesi, bu sayede hem kamu kaynaklarını etkin kullanıyor hem de şikayetlere en kısa sürede müdahale ediyor. Halk sağlığını tehdit edebilecek olumsuzlukların önüne geçmeyi hedefleyen çalışmaların, yaz sezonu boyunca titizlikle ve aralıksız bir şekilde devam edeceği belirtildi. Yürütülen planlı mücadeleye ilişkin değerlendirmelerde bulunan Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, temiz ve sağlıklı bir çevrenin belediyecilik anlayışlarının temelini oluşturduğunu vurguladı. Başkan Hatice Gençay açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

"Didim, yaz aylarında nüfusu katlanan ve turizmin kalbinin attığı çok özel bir kent. Biz de Didim Belediyesi olarak halkımızın ve misafirlerimizin daha sağlıklı, huzurlu ve konforlu bir yaz geçirmesi için tüm imkânlarımızla sahadayız. Tamamen kendi öz kaynaklarımız, araç ve personelimizle sürdürdüğümüz ilaçlama çalışmalarını kentimizin dört bir yanında büyük bir titizlikle gerçekleştiriyoruz. Halk sağlığını korumak bizim öncelikli görevimizdir; bu doğrultuda mesaimiz yaz boyunca kesintisiz devam edecek"

HABER KAYNAĞI : İHA
Haftanın Öne Çıkanları

SÖĞÜTKÖY’DE ELEKTRİK İSYANI: “21. YÜZYILDA KARANLIKTA YAŞIYORUZ”

2026-06-23 10:34 - Marmaris

ABD, Dünya Kupası’nda 2’de 2 yaptı

2026-06-20 00:06 - Spor

Ferhat Göçer ve Ömür Gedik’ten konser

2026-06-19 13:51 - Magazin

Marmaris’te sağanak sonrası kapsamlı temizlik çalışması

2026-06-20 12:25 - Marmaris

MARMARİS KAPALI ÇARŞI ESNAFINDAN PROTESTO

2026-06-24 13:07 - Marmaris

"GÜÇLÜ KADROYLA YOLA DEVAM"

2026-06-23 14:33 - Marmaris

SAHİLE BETON DÖKÜMÜNE 150 BİN TL CEZA

2026-06-20 15:37 - Asayiş

ÜÇ ÇOCUK ANNESİ MANİSALI AZMİYLE ÖRNEK OLDU

2026-06-20 09:58 - İnsan

TIRA ARKADAN ÇARPAN OTOMOBİLDEKİ RUS KADIN HAYATINI KAYBETTİ

2026-06-24 13:53 - Asayiş

Gençlerle buluşan Bayhan: "Şarkılara dalıp gidiyorum"

2026-06-23 16:24 - Magazin

İlgili Haberler

Emniyet personeline uygulamalı yangın eğitimi

11:26 - Genel

Yatağan’daki okullarda karne heyecanı yaşandı

11:23 - Genel

Kocaeli’nin mavi bayraklı plajlarında dijital dönem başladı

11:17 - Genel

Sinop’ta köy yolları yenileniyor

11:12 - Genel

Aldıkları hediyeler ile yaz tatilini daha verimli geçirecekler

10:50 - Genel

Günün Manşetleri

Kulağında mikrotia olan 8 yaşındaki Esila’nın tedavi süreci başladı

10:04 - Sağlık

Bulgaristan sınırında 73 silah ele geçirildi

10:00 - Asayiş

FenTech 2026’da Denizli’nin gururu oldular

09:42 - Teknoloji

Tüp bebek başarısında kilo faktörü

08:46 - Sağlık

A Milliler’de galibiyet golü Kaan Ayhan’dan

07:12 - Spor