?>

Ekici: "Erzurum eğitim ailesinin her ferdine minnettarız"

ERZURUM İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜ SÜLEYMAN EKİCİ, 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SONU MESAJI YAYINLADI.

Eğitim - 3 saat önce

Erzurum İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici, 2025-2026 eğitim öğretim yılı sonu mesajı yayınladı.

Ekici, 2025-2026 eğitim öğretim yılını tamamlarken; eğitim ailesinin her bir ferdine gönülden teşekkür ettiğini ifade ederek, "Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda, çocuklarımızı bilgiyle, değerlerle ve güçlü bir karakterle geleceğe hazırlamak için büyük bir gayret ortaya koyduk. Bu kutlu eğitim yolculuğunda bizlere her zaman destek olan Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a, Millî Eğitim Bakanımız Sayın Yusuf Tekin’e ve eğitim camiamıza güç veren tüm devlet büyüklerimize şükranlarımı sunuyorum. Erzurum’da görev yaptığı dönemde eğitime verdiği kıymetli desteklerle iz bırakan, bugün İçişleri Bakanı olarak ülkemize hizmet eden önceki Valimiz Sayın Mustafa Çiftçi’ye; ilimizin eğitim vizyonuna güçlü katkılar sunan Valimiz Sayın Aydın Baruş’a, milletvekillerimize, belediye başkanlarımıza, üniversitelerimize, kamu kurum ve kuruluşlarımıza, sivil toplum kuruluşlarımıza ve tüm paydaşlarımıza teşekkür ediyorum" dedi.

"Bu başarının en önemli mimarları öğretmenlerimiz"

Ekici, İl Millî Eğitim Müdürlüğü merkez teşkilatında ve ilçelerde görev yapan yöneticilere, okul idarecilerine, öğretmenlere, rehber öğretmenlerine, memurlara ve yardımcı personele; Erzurum eğitim ailesinin her ferdine minnettar olduklarını vurgulayarak, "Geleceğimizi inşa eden, öğrencilerimizin hayatına dokunan, her şartta fedakârlıkla görev yapan vefakâr öğretmenlerimiz bu başarının en önemli mimarlarıdır. Sizlerin emeği, sabrı ve adanmışlığı sayesinde Erzurum eğitimde her geçen gün daha güçlü bir konuma ulaşmaktadır. Bir diğer teşekkürü ise umutlarımızı emanet ettiğimiz sevgili öğrencilerimize ve her zaman yanımızda olan kıymetli velilerimize sunuyorum. Sizlerin güveni, desteği ve inancı çalışmalarımıza güç katmaktadır. Bir eğitim öğretim yılını daha geride bırakırken; ardımızda emekle yoğrulmuş başarılar, gönüllere dokunan çalışmalar ve geleceğe dair güçlü umutlar bırakıyoruz. Türkiye Yüzyılı hedefleri doğrultusunda aynı azim, heyecan ve kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz. Bu duygu ve düşüncelerle eğitim ailemizin tüm mensuplarına, desteklerini esirgemeyen tüm kurum ve kuruluşlarımıza, devlet büyüklerimize ve aziz milletimize teşekkür ediyor; sağlıklı, huzurlu ve bereketli bir yaz dönemi diliyorum" şeklinde konuştu.

HABER KAYNAĞI : İHA
Haftanın Öne Çıkanları

SÖĞÜTKÖY’DE ELEKTRİK İSYANI: “21. YÜZYILDA KARANLIKTA YAŞIYORUZ”

2026-06-23 10:34 - Marmaris

ABD, Dünya Kupası’nda 2’de 2 yaptı

2026-06-20 00:06 - Spor

Ferhat Göçer ve Ömür Gedik’ten konser

2026-06-19 13:51 - Magazin

Marmaris’te sağanak sonrası kapsamlı temizlik çalışması

2026-06-20 12:25 - Marmaris

MARMARİS KAPALI ÇARŞI ESNAFINDAN PROTESTO

2026-06-24 13:07 - Marmaris

"GÜÇLÜ KADROYLA YOLA DEVAM"

2026-06-23 14:33 - Marmaris

SAHİLE BETON DÖKÜMÜNE 150 BİN TL CEZA

2026-06-20 15:37 - Asayiş

Gençlerle buluşan Bayhan: "Şarkılara dalıp gidiyorum"

2026-06-23 16:24 - Magazin

ÜÇ ÇOCUK ANNESİ MANİSALI AZMİYLE ÖRNEK OLDU

2026-06-20 09:58 - İnsan

TIRA ARKADAN ÇARPAN OTOMOBİLDEKİ RUS KADIN HAYATINI KAYBETTİ

2026-06-24 13:53 - Asayiş

İlgili Haberler

Vali Baruş öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu

14:16 - Eğitim

ERÜ, Küresel Sürdürülebilirlik Liginde zirveye ilerliyor

14:17 - Eğitim

Niğde POMEM’de mezuniyet coşkusu

14:11 - Eğitim

NÖHÜ’de mezuniyet sevinci

14:08 - Eğitim

Hakkari’de 69 bin 17 öğrenci karne sevinci yaşadı

14:02 - Eğitim

Günün Manşetleri

Bakan tarih verdi: "LGS sonuçları 10 Temmuz’da açıklanacak"

13:10 - Eğitim

Keban'da seyir tepesinde sürpriz misafirler: Sürü halinde indiler

13:04 - ÇEVRE

Kulağında mikrotia olan 8 yaşındaki Esila’nın tedavi süreci başladı

10:04 - Sağlık

Bulgaristan sınırında 73 silah ele geçirildi

10:00 - Asayiş

Siber doruk takımı Türkiye finallerinde

09:46 - Teknoloji