?>

İlk mezunlar yarım asır sonra buluştu

İLK MEZUNLAR YARIM ASIR SONRA BULUŞTU

Eğitim - 2 saat önce

Aydın’ın Nazilli ilçesinde köklü bir geçmişe sahip olan Nazilli 50. Yıl Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin mezunları yarım asır sonra buluştu. 50 yıl önce okulda görev yapan öğretmenler ile eğitim görerek mezun olan öğrencilerin buluşması duygusal anlara neden oldu. Canlı müzik eşliğinde kahvaltı etkinliği ile başlayan programda okulda uzun yıllar görev yapan öğretmenlerden İbrahim Bilgenoğlu ve eşinin canlı müzik performansı buluşmaya damga vurdu. Nazilli 50. Yıl Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi (eski adıyla Nazilli Ticaret Lisesi), Milli Eğitim Bakanlığı’nın dönem sonu Kültür, Sanat ve Spor Faaliyetleri Haftası" kapsamında düzenlenen "Sosyal Sorumluluk, Toplumsal Dayanışma Zamanı" etkinliklerinde, okulun ilk mezunlarını buluşturdu. ‘Dünden bugüne aynı okul, aynı ruh’ mottosuyla gerçekleştirilen ‘1973 İlk Mezunlar Buluşması’nda, yarım asır önce okul sıralarından mezun olan öğrenciler ve görev yapan öğretmenler, bugünün öğrencileri ve öğretmenleri ile bir araya geldi. Eski günlerin yad edildiği etkinlikte, ilk mezunlara günün anısına sembolik diplomalar takdim edildi. Diplomasını alan eski mezunlar gözyaşlarını tutamayarak duygu dolu anlar yaşadı. Nazilli 50. Yıl Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Okul müdürü Fülay Küçükoğlu, konuklarına hitaben yaptığı konuşmada "Bugün ülkemizin çeşitli illerinden gelen çok değerli misafirlerim geldi. Okulumuzun ilk mezunları olan sizler ilk birbirinizi gördüğünüzde birbirinize sarılmanız, tokalaşmanızı ve içtenliğinizi görünce duygulandım. Hepiniz o kadar birbirinizden kıymetlisiniz ki bugün burada çok duygusal ve değerli anlar yaşandı. Bugün Ticaret Lisesi’nin bayramıdır. Sizler iyi ki varsınız, iyi ki sizleri görmüşüm, iyi, ki sizler Ticaret Lisesi’nden mezun olmuşsunuz" ifadelerini kullandı. Okulun ilk mezunları ile aynı ortamda bulunmaktan dolayı çok mutlu olduğunu ifade eden Nazilli İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdinç Güner de konuşmasında, "Sizler mezun olduğunuzda ben 5 yaşındaymışım. Ama sizlerle buluşmak, tanışmak, böyle köklü bir eğitim kurumunda beraber olmak çok güzel bir duygu. Ben okul idarecilerime, öğretmenlerimize böylesi değerli ve anlamlı bir etkinlik düzenledikleri için çok teşekkür ediyorum. Sağlıklı ve mutlu bir yaşam diliyorum" ifadelerine yer verdi. Konuşmaların ardından müzik konseri eşliğinde kahvaltı yapıldı. Anlamlı etkinlik hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi.

HABER KAYNAĞI : İHA
Haftanın Öne Çıkanları

Görkem Sevindik: "Her rolümün özellikle farklı olmasını tercih ediyorum"

2026-06-18 17:09 - Magazin

ABD, Dünya Kupası’nda 2’de 2 yaptı

2026-06-20 00:06 - Spor

SÖĞÜTKÖY’DE ELEKTRİK İSYANI: “21. YÜZYILDA KARANLIKTA YAŞIYORUZ”

2026-06-23 10:34 - Marmaris

Caz beş gün boyunca Nilüfer’in dört bir yanında

2026-06-18 14:21 - Magazin

Ferhat Göçer ve Ömür Gedik’ten konser

2026-06-19 13:51 - Magazin

Marmaris’te sağanak sonrası kapsamlı temizlik çalışması

2026-06-20 12:25 - Marmaris

SAHİLE BETON DÖKÜMÜNE 150 BİN TL CEZA

2026-06-20 15:37 - Asayiş

MARMARİS KAPALI ÇARŞI ESNAFINDAN PROTESTO

2026-06-24 13:07 - Marmaris

ÜÇ ÇOCUK ANNESİ MANİSALI AZMİYLE ÖRNEK OLDU

2026-06-20 09:58 - İnsan

"GÜÇLÜ KADROYLA YOLA DEVAM"

2026-06-23 14:33 - Marmaris

İlgili Haberler

Tavşanlı’da üreticilere, "Bitki Koruma Ürünleri Uygulama Belgesi" eğitimi

12:06 - Eğitim

Yunusemre LGS ve TYT kurs kayıtları başladı

11:39 - Eğitim

Ege Üniversitesi URAP dünya sıralamasında yükselişini sürdürüyor

11:20 - Eğitim

Fırat Üniversitesi dünyada ilk 10’da

11:20 - Eğitim

ATP Core Talent 2026 başlıyor

11:11 - Eğitim

Günün Manşetleri

Filenin Efeleri Çin’i mağlup etti

15:47 - Spor

İtfaiyenin iguana mesaisi

14:55 - Gündem

İnek belediyenin kazdığı çukura düştü

14:53 - Genel

Otomobilin çarptığı abla-kardeş yaralandı

12:23 - Asayiş

Gençlerde Ani Kalp Ölümüne Dikkat!

12:22 - Sağlık