?>

Yeni Malatyaspor sezonu kapattı

YENİ MALATYASPOR SEZONU KAPATTI

Spor - 7 ay önce

Nesine 2. Lig Kırmızı Grup’ta mücadele eden Yeni Malatyaspor, bahis soruşturması kapsamında futbolcularına verilen cezalar ve sakatlıklar nedeniyle Adanaspor maçını oynayamadı. Kulübün 2. başkanı Abdullah Aksoğan sezonun kalan bölümünde sahaya çıkamayacaklarını açıkladı.

Yeni Malatyaspor 2. Başkanı Abdullah Aksoğan ertelenen Adanaspor maçın ardından yaptığı açıklamada takımın kadro sıkıntısına dikkat çekerek önümüzdeki haftalarda da sahaya çıkamayacaklarını söyledi. "Amatör ligde mücadele eden oyuncularımız da ceza alabilir"

Zorlu bir süreçten geçtiklerini belirten Aksoğan, "Dar bir kadro kurduk ve takımımız yeni yeni toparlanmaya başlamıştı. Cemil hocanın katılmasıyla birlikte takımımız iyi bir ivme yakalamış rakiplerle kafa kafaya oynamaya başlamıştık. Ancak her şey düzene girdi dediğimiz anda bahis olayı patlak verdi. Bu soruşturmada yedi genç oyuncumuz ceza aldı. Uzun ve kısa süreli cezalar var. Büyük ihtimalle pazartesi günü amatör ligde mücadele eden oyuncularla ilgili cezalar da açıklanacak. Orada da 3-4 oyuncumuz bulunuyor" dedi "Adana’ya gitsek elimizde 9-10 oyuncu kalacaktı"

Kadronun neredeyse tamamen dağıldığını belirten Aksoğan, sakat oyuncularla birlikte takımdaki oyuncu sayısının maç yapmaya yetmediğini ifade ederek, "4 sakatımız var. Adana’ya gitsek elimizde 9-10 oyuncu kalacaktı. Onlardan biri de yedek kalecimiz. Bu şartlarda maça çıkmamak daha uygundu. Yönetim kurulu olarak bundan sonraki maçlara da cezalar nedeniyle çıkamayacağız. Federasyon gerekli kararı verecektir. Bizim tüm hedefimiz önümüzdeki sezon 3. Lig’de güçlü bir kadro kurmak" ifadelerini kullandı "3. Lig’den çıkmayı hedefliyoruz"

Alt yapının çalışmalarına devam edileceğini belirten Aksoğan iyi durumdaki genç oyuncuların sezon hazırlığı için kiralık verileceğini de kaydederek, "Takımımızın tamamı amatör statüde. Amatör sporcular için de cezalar açıklanacak. Bildiğimiz 3 oyuncu var ama söylemeyenler de olabilir. Duruma göre sayı artabilir. Maça çıkacak kadromuz kalmadı. Bugüne kadar tüm deplasmanlara takımımızı götürdük. Altyapımız, antrenmanlarımız devam edecek. İyi oyuncularımızı kiralayacağız. İkinci yarının sonunda takviyeler yaparak 3. Lig’den çıkmayı hedefliyoruz. Cemil hoca ve sportif direktör Sinan Alkış’ın gözetiminde takımımız yeniden hazırlanacak" diye konuştu

HABER KAYNAĞI : İHA
Haftanın Öne Çıkanları

Marmaris’e Doğal gaz geliyor 

2025-11-28 14:38 - Marmaris

İYİ Parti’den ÇED Raporları İçin Araştırma Komisyonu Talebi

2025-11-27 11:59 - ÇEVRE

METİN ERGUN'DAN HÜKÜMETE SERT ELEŞTİRİ: AÇLIK SINIRI REKOR KIRDI

2025-11-29 15:46 - Genel

Ünlü komediyen Ata Demirer Çanakkale ve Bozcaada’ya olan aşkını anlattı

2025-11-24 10:34 - Magazin

Marmaris’te oluşan hortum kameraya yansıdı

2025-11-24 09:22 - Gündem

Marmaris 33 Günlük Coşkuya Hazır

2025-11-24 15:19 - Marmaris

MARMARİS’TE EROL UYSAL İÇİN ANMA PROGRAMI DÜZENLENDİ

2025-11-27 09:58 - Marmaris

MARMARİS DEVLET HASTANESİ’NDE PALYATİF BAKIM SERVİSİ YENİDEN HİZMETE AÇILDI

2025-11-28 15:51 - Marmaris

Gıda zehirlenmesi olayı sonrasında Muğla Valiliği harekete geçti

2025-11-27 00:16 - Asayiş

Marmaris’te Uyuşturucu Operasyonu: 3 Tutuklama

2025-11-23 11:57 - Marmaris

İlgili Haberler

Din görevlileri futbol turnuvası final maçıyla sona erdi

09:34 - Spor

Şahinbey Ampute’den tarihi başarı: 3 kupa birden

09:22 - Spor

Erzurumspor FK, Serkan Özbalta ile yola devam dedi

09:07 - Spor

A Milli Futbol Takımı, ABD maçı hazırlıklarına devam etti

05:54 - Spor

Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29’a çıktı

23:32 - Spor

Günün Manşetleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı

16:09 - Spor

’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı

15:20 - Asayiş

Milli tenisçi Zeynep Sönmez, kariyer rekoru kırdı

14:46 - Spor

Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek

14:40 - Genel

MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı

14:35 - Genel