USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Gündem

Belediye ekiplerinden yaz temizliği

BELEDİYE EKİPLERİ’NDEN PARK VE BAHÇELERDE YAZ TEMİZLİĞİ. (OLGUN YILDIZ/ARDAHAN-İHA)

Belediye ekiplerinden yaz temizliği
24-06-2026 12:18

Ardahan Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü’ne bağlı ekipler, yoğun sağanak yağışların sonrası kent genelindeki park, bahçe ve yol kenarlarında uzayan çim ve yabani otları temizlemek için hummalı bir çalışma başlattı.


Ardahan’da mevsimsel yağışların ardından hızla büyüyerek çevre kirliliğine ve görüntü kirliliğine neden olan otlar, belediye ekiplerinin koordineli çalışmasıyla kontrol altına alınıyor. Şehrin dört bir yanındaki yeşil alanlarda yürütülen çalışmalarda, modern ot biçme makineleri kullanılıyor.


Belediye Başkanı Faruk Demir’in "İlimizdeki bütün parklar temiz ve düzenli bir görüntüye kavuşacak" talimatıyla hız kazanan çalışmalarla, kent genelindeki yeşil alanların estetik görünümünü korumak ve vatandaşlara daha konforlu yaşam alanları sunmak hedefleniyor.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ