USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Asayiş

Besiciye ait konteyner, yangında kullanılamaz hale geldi.

ANTALYA'NIN SERİK İLÇESİNDE D-400 KARAYOLU ÜZERİNDE İKAMETTE BULUNAN KONTEYNER, ÇIKAN YANGIN SONRASI KULLANILAMAZ HALE GELDİ.

Besiciye ait konteyner, yangında kullanılamaz hale geldi.
25-06-2026 17:38

Antalya’nın Serik ilçesinde D-400 kara yolu üzerinde ikamette bulunan konteyner, çıkan yangın sonrası kullanılamaz hale geldi.


Olay, Serik ilçesi Cumalı Mahallesi Antalya Caddesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, bölgede besicilik yapan bir vatandaşa ait olduğu öğrenilen konteynerden aniden dumanlar ve alevler yükselmeye başladı. Çevredeki vatandaşlar, yoğun dumanı ve alevleri fark etmesi üzerine itfaiye ekiplerine haber verdi. İçindeki eşyalarla birlikte küle döndü


Kısa sürede bölgeye ulaşan Antalya Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri, alevlere müdahale ederek yangını kontrol altına aldı ve saman balyalarına sıçramadan söndürdü. Yangın sonrası konteynerle birlikte içinde bulunan tüm eşyalar zarar gördü. Şans eseri yaralanan ya da can kaybı yaşanmazken, yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ