USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Asayiş

Bilecik’te mevsimlik işçilere jandarma denetimi

BİLECİK'TE MEVSİMLİK İŞÇİLERE JANDARMA DENETİMİ

Bilecik’te mevsimlik işçilere jandarma denetimi
22-06-2026 09:34

Bilecik’te mevsimlik tarım işçilerine yönelik jandarma ekiplerince denetim gerçekleştirildi.


Edinilen bilgilere göre, Osmaneli ilçesine bağlı Oğulpaşa Köyü Yeşilçimen mevkiinde bulunan Şanlıurfalı mevsimlik tarım işçileri jandarma ekipleri tarafından kontrol edildi. Gerçekleştirilen denetimlerde toplam 17 işçinin kimlik ve kayıt sorgulamaları yapıldı. Asayiş timi ve jandarma personelinin katılımıyla yapılan uygulamada işçilerin M-7 sistemindeki kayıt durumları teyit edilirken, herhangi bir olumsuzlukla karşılaşılmadı.


Bilecik İl Jandarma Komutanlığı ekipleri tarafından, bölgede huzur ve güvenliğin sağlanmasına yönelik denetim ve kontrollerin aralıksız sürdürüleceği belirtildi.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ