USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Siyaset

Birecik’te halk soruyor, başkan cevaplıyor programı gerçekleştirildi

BAŞKAN MEHMET BEGİT YAPILAN ÇALIŞMALARI AKTARDI

Birecik’te halk soruyor, başkan cevaplıyor programı gerçekleştirildi
25-06-2026 09:58

Şanlıurfa’nın Birecik ilçesinde belediye başkanı vatandaşın karşısına geçerek sorun ve taleplerini dinledi.


Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit’in düzenlediği "Halk soruyor, başkan cevaplıyor" programı, vatandaşlar, muhtarlar, siyasi parti temsilcileri ve kanaat önderlerinin katılımıyla gerçekleştirildi.


Programda mahalle ve köylerin ihtiyaçları ile vatandaşların talepleri ele alındı. Katılımcılar, sorun ve önerilerini doğrudan Belediye Başkanı Mehmet Begit’e iletme fırsatı buldu. Toplantıda bazı mahallelerin öncelikli hizmet beklentileri de gündeme geldi. Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Başkan Begit, belediye hizmetlerinin tüm mahalle ve kırsal yerleşimlere eşit şekilde ulaştırılması gerektiğini belirterek, görev süresi boyunca ayrım gözetmeden hizmet etmeye devam edeceklerini ifade etti. Başkan Begit’in eşit hizmet vurgusu, programda bulunan vatandaşlar tarafından olumlu karşılandı. Program, vatandaşların talep ve önerilerinin dinlenmesinin ardından sona erdi.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ