USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Genel

Büyükşehir’den vatandaşlara aşure ikramı

AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, MUHARREM AYI DOLAYISIYLA GELENEKSEL AŞURE İKRAMINI BU YIL DA SÜRDÜRÜRKEN, BAŞKAN ÖZLEM ÇERÇİOĞLU PAYLAŞMA VE DAYANIŞMA RUHUNA VURGU YAPARAK MUHARREM AYININ BOLLUK, BEREKET, DOSTLUK VE HUZUR GETİRMESİNİ DİLEDİ.

Büyükşehir’den vatandaşlara aşure ikramı
28-06-2026 19:17

Aydın Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramını bu yıl da sürdürürken, Başkan Özlem Çerçioğlu paylaşma ve dayanışma ruhuna vurgu yaparak Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini diledi.


Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma ruhunu yaşatmaya devam eden Aydın Büyükşehir Belediyesi, bu yıl da geleneksel aşure ikramını sürdürdü. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini temenni etti. Aşure ikramından memnuniyet duyduklarını belirten vatandaşlar, bu güzel geleneği sürdürdüğü için Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ