USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Eğitim

Çankırı’da öğrenciler karnelerini protokol üyelerinden aldı

ÇANKIRI’DA EĞİTİM GÖREN ÖĞRENCİLER YAZ TATİLİ ÖNCESİ KARNE SEVİNÇLERİNİ PROTOKOL ÜYELERİ İLE YAŞADI.

Çankırı’da öğrenciler karnelerini protokol üyelerinden aldı
26-06-2026 12:38

Çankırı’da eğitim gören öğrenciler yaz tatili öncesi karne sevinçlerini protokol üyeleri ile yaşadı.


Çankırı’da yaz tatilinin başlaması ile Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lise kademelerindeki okullarda eğitim gören öğrenciler karnelerini aldı. İl genelindeki tüm okullarda düzenlenen karne törenlerinin ardından öğrencilerin tatili başladı. Çankırı’da TOKİ İlkokulu ve Ortaokulunda gerçekleştirilen karne töreninde protokol üyeleri öğrencilere karnelerini takdim etti. Karne törenine katılan Çankırı Valisi Hüseyin Çakırtaş da öğrencilere karnelerini vererek sevinçlerine eşlik etti.


Karnesini aldığı için çok mutlu olduğunu ifade eden ilkokul öğrencisi Hira Cennet Tırmanda, "Karnemi aldığım için çok mutluyum, ikinci sınıfa geçeceğim. Yarın tatil olduğu için okula gelmeyeceğiz. Okul açıldığında artık ikinci sınıfta olacağım. Herkese sevgiler diliyorum" dedi.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ