USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Genel

Çerkezköy’de kadınlara aile içi iletişim semineri verildi

TEKİRDAĞ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ TARAFINDAN ÇERKEZKÖY İLÇESİNDEKİ KIZILPINAR TEK ATÖLYE'DE KADINLARA YÖNELİK "AİLE İÇİ İLETİŞİM" KONULU SEMİNER DÜZENLENDİ.

Çerkezköy’de kadınlara aile içi iletişim semineri verildi
25-06-2026 17:03

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi’nce kadınlara yönelik "Aile İçi İletişim" konulu seminer düzenlendi.


Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı Kadın ve Aile Hizmetleri Şube Müdürlüğü’nce Çerkezköy ilçesindeki Kızılpınar TEK Atölye’de düzenlenen seminerde Sosyal Hizmet Uzmanı Simge Nur Öksüz tarafından katılımcılara aile kültürü, aile değerleri ve sağlıklı iletişim yöntemleri hakkında bilgiler verildi. Öksüz, aile bireyleri arasındaki iletişimin güçlendirilmesinin toplumun temel yapı taşı olan aile kurumunun sağlamlaşmasında önemli rol oynadığını anlattı.


Eğitimde empati kurmanın, etkili iletişim becerilerinin geliştirilmesinin ve sorun çözme yöntemlerinin aile yaşamındaki önemine değinildi. Aile içi iletişimin çocukların sosyal gelişimlerine de doğrudan katkı sunduğu vurgulandı. Seminerde ayrıca aile bireyleri arasında yaşanan çatışma ve anlaşmazlıkların yapıcı yöntemlerle çözülebileceği belirtilirken, birlikte kaliteli zaman geçirmenin aile bağlarını güçlendirdiği ve sağlıklı iletişimi desteklediği ifade edildi.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ