USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Sağlık

Çine Devlet Hastanesi’nde MR ünitesi hizmete açıldı

ÇİNE DEVLET HASTANESİ'NDE VATANDAŞLARIN İLERİ GÖRÜNTÜLEME HİZMETLERİNE DAHA HIZLI ERİŞİMİNİ SAĞLAMAK AMACIYLA KURULAN MANYETİK REZONANS (MR) ÜNİTESİ HİZMETE AÇILDI.

Çine Devlet Hastanesi’nde MR ünitesi hizmete açıldı
24-06-2026 15:30

Çine Devlet Hastanesi’nde vatandaşların ileri görüntüleme hizmetlerine daha hızlı erişimini sağlamak amacıyla kurulan Manyetik Rezonans (MR) Ünitesi hizmete açıldı. Çine Devlet Hastanesi’nde sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmak ve vatandaşlara daha hızlı tanı imkanı sunmak amacıyla kurulan Manyetik Rezonans (MR) Ünitesi hizmet vermeye başladı. Hastane bünyesinde hizmete açılan yeni MR ünitesi ile birçok hastalığın tanı sürecinde yüksek çözünürlüklü görüntüler elde edilerek daha doğru ve güvenilir değerlendirmeler yapılabilecek. İleri görüntüleme teknolojisine sahip cihaz sayesinde hastaların tanı ve tedavi süreçlerinin hızlanması hedeflenirken, il dışı veya farklı sağlık merkezlerine sevk ihtiyacının da önemli ölçüde azaltılması amaçlanıyor. Çine Devlet Hastanesi’nden yapılan açıklamada, yeni hizmete giren MR ünitesinin ilçe ve bölge halkına hayırlı olması temennisinde bulunularak, sağlıkta kaliteli, güvenilir ve hasta odaklı hizmet anlayışıyla çalışmaların sürdürüleceği belirtildi.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ