USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Gündem

Didim’de salatalıklardan numuneler alındı

AYDIN'IN DİDİM İLÇESİNDE HASAT ÖNCESİNDE PESTİSİT KONTROLÜ GERÇEKLEŞTİREN İLÇE TARIM EKİPLERİ, SALATALIK NUMUNELERİ ALDI.

Didim’de salatalıklardan numuneler alındı
23-06-2026 14:04

Aydın’ın Didim ilçesinde hasat öncesinde pestisit kontrolü gerçekleştiren ilçe tarım ekipleri, salatalık numuneleri aldı. Didim İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerince yürütülen saha çalışmaları aralıksız sürüyor. Bu kapsamda ekipler, hasat öncesinde salatalık ekili tarlalarda kontrol gerçekleştirdi. Tarım ve Orman Bakanlığı’nın pestisit kontrol programı kapsamında çalışma gerçekleştiren ekipler, salatalıklardan numune aldı. Teknik personeller tarafından alınan numuneler analizlerinin yapılması için uygun şartlarda laboratuvara gönderildi. Didim İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, vatandaşların güvenilir gıdaya ulaşabilmesi adına kontrollerin belli periyotlarda devam ettiğini belirtti.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ