USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Asayiş

Düzce’de 154 araç trafikten men edildi

DÜZCE’DE TRAFİK DENETİMİ YAPAN POLİS VE JANDARMA EKİPLERİ KURAL TANIMAYAN SÜRÜCÜLERE GEÇİT VERMİYOR.

Düzce’de 154 araç trafikten men edildi
22-06-2026 12:56

DÜZCE(İHA) – Düzce’de trafik denetimi yapan polis ve jandarma ekipleri kural tanımayan sürücülere geçit vermiyor. Denetimlerde 17 binden fazla araç kontrol edilirken 154 araç trafikten men edildi.


Düzce’de Jandarma ve Polis trafik ekipleri tarafından trafik kurallarına uyulması için 15-21 Haziran 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen denetimlerde 13 bin 190 araç, 3 bin 44 motosiklet, 127 okul servisi kontrol edildi.


Yapılan denetimlerde ekipler ehliyetsiz araç kullanımı, emniyet kemeri, ışık donanımı, araçlarında teknik olarak değişiklik yapan, kırmızı ışık ihlali, hız kurallarına uymayan ve yaya geçitlerinde yayalara yol vermeyen ve araç kullanırken cep telefonu kullanan sürücülere yönelik denetimler yaparken denetimlerin artacağı bildirdi.


Kontrollerde kurallara uymayan bin 209 araç sürücüsüne idari para cezası uygulandı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ