USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Genel

Engelli bireyler ve aileleri Eko-Çiftlik’teki piknikte buluştu

SİNCAN BELEDİYESİ EKO-ÇİFTLİK VE SIFIR ATIK EĞİTİM MERKEZİ’NDE SİNCAN BELEDİYE BAŞKANI MURAT ERCAN ENGELLİ BİREYLER VE AİLELERİ İLE PİKNİK YAPTI.

Engelli bireyler ve aileleri Eko-Çiftlik’teki piknikte buluştu
25-06-2026 12:34

Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan, Eko-Çiftlik ve Sıfır Atık Eğitim Merkezi’nde engelli bireyler ve aileleri ile piknik yaptı.


Sincan Belediyesi bünyesinde hizmet veren, yemyeşil bir ortamda sıfır atık eğitimlerinin verildiği Eko-Çiftlik ve Sıfır Atık Eğitim Merkezi, özel misafirlerini ağırladı. Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan, engelli bireyler ve aileleriyle bir araya gelerek piknik yaptı. Etkinlikte engelli bireyler ve aileleri Ercan ile sohbet etti. Eko-Çiftliği gezme ve yürütülen çalışmalarla ilgili bilgi edinme fırsatı da bulan vatandaşlar desteklerinden dolayı Ercan’a teşekkür etti.


Başkan Ercan, "Engelli kardeşlerimiz ve kıymetli aileleriyle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Birlikte geçirdiğimiz her an, paylaşmanın ve dayanışmanın ne kadar değerli olduğunu bir kez daha gösteriyor. Sincan Belediyesi olarak her vatandaşımızın hayatını kolaylaştırmak, sosyal hayata daha aktif katılımını sağlamak için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Bu güzel buluşmaya katılan tüm misafirlerimize teşekkür ediyor, sağlık, huzur ve mutluluk diliyorum" ifadelerini kullandı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ