USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Asayiş

Genç’te çıkan orman yangını büyümeden söndürüldü

GENÇ’TE ÇIKAN ORMAN YANGINI BÜYÜMEDEN SÖNDÜRÜLDÜ

Genç’te çıkan orman yangını büyümeden söndürüldü
24-06-2026 15:02

Bingöl’ün Genç ilçesinde çıkan orman yangınına büyümeden müdahale edildi.


Edinilen bilgiye göre, Genç ilçesi Şehittepe köyünde henüz bilinmeyen bir nedenle orman yangını çıktı. İhbar üzerine bölgeye Bingöl Orman İşletme Müdürlüğü yangın söndürme ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle yangın büyümeden kontrol altına alınarak söndürüldü.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ