USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Genel

İkinci yaşamın sırları Sağlıklı Bahar Merkezi’nde konuşuldu

KUŞADASI BELEDİYESİ TARAFINDAN İKİNCİ BAHAR MERKEZİ’NDE DÜZENLENEN "SAĞLIKLI OLMAK İÇİN NASIL BESLENMELİYİM?" KONULU SÖYLEŞİ, 60 YAŞ ÜSTÜ VATANDAŞLARDAN YOĞUN İLGİ GÖRDÜ. UZMAN DİYETİSYEN AYSEN ARICAN’IN KATILIMIYLA GERÇEKLEŞTİRİLEN ETKİNLİKTE, SAĞLIKLI YAŞAMIN TEMEL TAŞLARINDAN BİRİ OLAN DOĞRU BESLENME TÜM YÖNLERİYLE ELE ALINDI.

İkinci yaşamın sırları Sağlıklı Bahar Merkezi’nde konuşuldu
26-06-2026 09:16

Kuşadası Belediyesi tarafından İkinci Bahar Merkezi’nde düzenlenen ’Sağlıklı Olmak İçin Nasıl Beslenmeliyim?’ konulu söyleşi, 60 yaş üstü vatandaşlardan yoğun ilgi gördü. Uzman Diyetisyen Aysen Arıcan’ın katılımıyla gerçekleştirilen etkinlikte, sağlıklı yaşamın temel taşlarından biri olan doğru beslenme tüm yönleriyle ele alındı. Başkan Ömer Günel döneminde hayata geçirilen ve ileri yaş grubundaki vatandaşların sosyal yaşamına önemli katkılar sunan İkinci Bahar Merkezi, eğitim ve farkındalık etkinliklerine bir yenisini daha ekledi. Sağlıklı yaş alma konusunda bilinç oluşturmayı amaçlayan söyleşide, dengeli beslenmenin önemi, yaş ilerledikçe değişen besin ihtiyaçları ve günlük yaşamda uygulanabilecek sağlıklı alışkanlıklar hakkında kapsamlı bilgiler verildi. Etkinlik öncesinde katılımcıların boy ve kilo ölçümleri yapılarak genel sağlık durumları değerlendirildi. Söyleşi boyunca vatandaşlar, merak ettikleri konuları doğrudan Uzman Diyetisyen Aysen Arıcan’a sorma fırsatı bulurken, sağlıklı yaşam konusunda uzman görüşlerinden yararlanmanın memnuniyetini yaşadı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen etkinliğin sonunda katılımcılar, edindikleri bilgilerin günlük yaşamlarında kendilerine önemli katkılar sağlayacağını belirterek, bu tür bilinçlendirici programları hayata geçiren Kuşadası Belediyesi’ne teşekkür etti



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ