USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Asayiş

İskeleden düşen 2 işçi yaralandı

KOCAELİ'DE İNŞAATTA ÇALIŞAN 2 İŞÇİ, DENGELERİNİ KAYBETMELERİ NETİCESİNDE İSKELEDEN DÜŞEREK YARALANDI.

İskeleden düşen 2 işçi yaralandı
25-06-2026 23:35

Kocaeli’de inşaatta çalışan 2 işçi, dengelerini kaybetmeleri neticesinde iskeleden düşerek yaralandı.


Olay, Körfez ilçesi Güney Mahallesi Kazım Karabekir Caddesi’nde bulunan 5 katlı inşaatta meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, binanın dış cephe sıva ve mantolama işlerini yapan işçiler, ön cephede kurulu iskele üzerinde çalıştıkları sırada bir anda dengelerini kaybetti. İşçilerden biri ikinci kattan zemine düşerken, diğer işçi ise birinci kattaki balkon kısmına düştü. Yaralanan işçilerin yardımına ilk olarak çalışma arkadaşları koştu. Durumun 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirilmesi üzerine olay yerine sağlık, itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. Sağlık ekipleri tarafından olay yerinde ilk müdahaleleri yapılan yaralı işçiler, ambulanslarla Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.


Polis ekipleri, iş kazasıyla ilgili inceleme başlattı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ