USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Asayiş

Kontrolden çıkan otomobil dereye düştü: 2 yaralı

BURDUR'UN GÖLHİSAR İLÇESİNDE SÜRÜCÜSÜNÜN DİREKSİYON HAKİMİYETİNİ KAYBETMESİ SONUCU DEREYE DÜŞTÜĞÜ KAZADA 2 KİŞİ YARALANDI.

Kontrolden çıkan otomobil dereye düştü: 2 yaralı
24-06-2026 09:55

Burdur’un Gölhisar ilçesinde sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu dereye düştüğü kazada 2 kişi yaralandı.


Kaza, gece saatlerinde ilçeye bağlı Konak Mahallesi İncirli Çeşme Mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, V.A. idaresindeki 20 AJA 711 plakalı otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıkarak dereye düştü. Kazada otomobil sürücüsü ile V.A. ile otomobilde yolcu konumunda bulunan bir kişi yaralandı. Kaza ihbarı üzerine adrese sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Yaralılar sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından ambulansla Gölhisar Devlet Hastanesine kaldırıldı. Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ