USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Asayiş

Kütahya’da okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesiyle 25 kişi hastanelik oldu

KÜTAHYA’DA OKUL ETKİNLİĞİNDE GIDA ZEHİRLENMESİ ŞÜPHESİ, 25 KİŞİ HASTANEYE BAŞVURDU

Kütahya’da okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesiyle 25 kişi hastanelik oldu
23-06-2026 20:43

Kütahya’da bir okulun etkinliğinde yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan 25 kişi hastanede tedavi altına alındı.


Meydan Mahallesi’nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Şikayetlerin artması üzerine çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Kütahya Şehir Hastanesi aciline gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu.


Olayla ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ