USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Kültür Sanat

Öğrenciler eserlerini görücüye çıkardı

AYDIN'IN SULTANHİSAR İLÇESİNDEKİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ, YIL BOYUNCA HAZIRLADIKLARI ESERLERİNİ YIL SONU SERGİSİNDE GÖRÜCÜYE ÇIKARDI.

Öğrenciler eserlerini görücüye çıkardı
25-06-2026 10:42

Aydın’ın Sultanhisar ilçesindeki ortaokul öğrencileri, yıl boyunca hazırladıkları eserlerini görücüye çıkardı. Sultanhisar Hadıloğlu İbrahim Uzunırmak Ortaokulu tarafından düzenlenen Görsel Sanatlar Dersi Yıl Sonu Sergisi, öğrencilerin ve davetlilerin katılımıyla gerçekleştirildi. Sergide öğrencilerin eğitim öğretim yılı boyunca hazırladığı resim ve çeşitli görsel sanatlar çalışmaları ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Sergiye Sultanhisar Kaymakamı Ali Ekber Ateş ile Sultanhisar Belediye Başkan Yardımcısı Okan Yalçınkaya da katıldı. Sergi alanını gezen Kaymakam Ateş, öğrenciler tarafından hazırlanan eserleri tek tek inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldı. Öğrencilerin ortaya koyduğu eserleri takdirle karşıladığını ifade eden Kaymakam Ateş, emeklerinden dolayı öğrencileri ve öğretmenleri tebrik ederek başarılarının devamını diledi. Yıl boyunca yapılan çalışmaların sergilendiği etkinlik, ziyaretçilerden de ilgi gördü. Öğrenciler, hazırladıkları eserleri katılımcılara tanıtma fırsatı buldu.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ