USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Kültür Sanat

Öğrenciler sanatı doğa ile buluşturdu

DÜZCE CUMHURİYET ANADOLU LİSESİ TARAFINDAN KORUGÖL TABİAT PARKI’NDA DÜZENLENEN “DOĞADA SANAT ETKİNLİĞİ”, ÖĞRENCİLERİ DOĞANIN EŞSİZ ATMOSFERİNDE SANATLA BULUŞTURDU.

Öğrenciler sanatı doğa ile buluşturdu
23-06-2026 13:18

Düzce Cumhuriyet Anadolu Lisesi tarafından Korugöl Tabiat Parkı’nda düzenlenen "Doğada Sanat Etkinliği", öğrencileri doğanın eşsiz atmosferinde sanatla buluşturdu.


Düzce Cumhuriyet Anadolu Lisesi tarafından organize edilen "Doğada Sanat Etkinliği", Korugöl Tabiat Parkı’nda gerçekleştirildi. Programa İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer, şube müdürleri, okul yöneticileri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Doğanın içinde gerçekleştirilen etkinlikte öğrenciler, sanatsal çalışmalar yaparak hem doğayla iç içe vakit geçirdi hem de yeteneklerini sergileme fırsatı buldu. Etkinlik kapsamında öğrencilerle bir araya gelen İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer, eğitim süreçlerinin yalnızca sınıf ortamıyla sınırlı kalmaması gerektiğini belirtti. Özer, öğrencilerin akademik başarılarının yanı sıra sosyal, kültürel ve sanatsal yönlerinin geliştirilmesine katkı sağlayan etkinliklerin büyük önem taşıdığını ifade etti. Katılımcılar tarafından ilgiyle takip edilen etkinlik, öğrencilerin doğa ve sanatla iç içe keyifli bir gün geçirmesiyle sona erdi.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ