USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Asayiş

Osmaniye’de otomobilde çıkan yangın itfaiyenin müdahalesiyle söndürüldü

YANGIN SONUCU ARAÇTA MADDİ HASAR OLUŞTU.

Osmaniye’de otomobilde çıkan yangın itfaiyenin müdahalesiyle söndürüldü
27-06-2026 12:10

Osmaniye’de park halindeki bir otomobilde çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle büyümeden söndürüldü. Yangında yaralanan olmazken, araçta maddi hasar oluştu.


Olay, Adnan Menderes Mahallesi’nde meydana geldi. Park halindeki otomobilden duman yükseldiğini fark eden vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye Osmaniye Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri sevk edildi. Kısa sürede olay yerine ulaşan ekipler, yangına müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı ve söndürdü. İlk değerlendirmelere göre yangının, araç içerisinde bırakılan arızalı bir dizüstü bilgisayardan kaynaklanmış olabileceği değerlendirildi. Olayda herhangi bir yaralanma yaşanmazken, otomobilde maddi hasar meydana geldi.


Yetkililer, özellikle sıcak havalarda araç içerisinde elektronik cihazların uzun süre gözetimsiz bırakılmaması konusunda vatandaşları dikkatli olmaya çağırdı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ