USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
İnsan

POMEM’de mezuniyet coşkusu: 408 öğrenci polisliğe ilk adımını attı

KARABÜK'TE POLİS MESLEK EĞİTİM MERKEZİ'NDE (POMEM) EĞİTİMLERİNİ TAMAMLAYAN 408 ÖĞRENCİ, DÜZENLENEN MEZUNİYET TÖRENİYLE POLİSLİK MESLEĞİNE İLK ADIMINI ATTI.

POMEM’de mezuniyet coşkusu: 408 öğrenci polisliğe ilk adımını attı
25-06-2026 14:05

Karabük’te Polis Meslek Eğitim Merkezi’nde (POMEM) eğitimlerini tamamlayan 408 öğrenci, düzenlenen mezuniyet töreniyle polislik mesleğine ilk adımını attı.


POMEM Yerleşkesi’nde düzenlenen 29. Dönem Mezuniyet Töreni’ne Karabük Valisi Oktay Çağatay, Safranbolu Kaymakamı Hayrettin Baskın, Eflani Kaymakamı Ömer Bulut, Cumhuriyet Başsavcısı Selçuk Akman, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay İsmail Gökcek, POMEM Müdürü Koray Yalınkaya, kurum müdürleri, öğrenciler ve aileleri katıldı.


Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törende konuşan Vali Çağatay, mezun olan öğrencileri tebrik ederek, taşıdıkları üniformanın büyük bir sorumluluk gerektirdiğini ifade etti.


Konuşmaların ardından dönem birincisi tarafından yaş kütüğüne plaket çakıldı.


Törende, eğitimlerini dereceyle tamamlayan ilk üç öğrenciye Vali Çağatay tarafından çeşitli hediyeler verildi.


Yemin töreninin ardından kep atan öğrenciler mezuniyet sevincini aileleriyle paylaştı. Tebrikler sırasında bazı öğrenciler ve aileler gözyaşlarını tutamadı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ