USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
İnsan

Şahinbeyli güreşçilerden Türkiye Kupası’nda büyük başarı

ŞAHİNBEY BELEDİYE SPOR KULÜBÜ GÜREŞ TAKIMI, SİVAS’TA DÜZENLENEN U17 YEŞİLAY TÜRKİYE KUPASI’NDA ELDE ETTİĞİ DERECELERLE ÖNEMLİ BİR BAŞARIYA İMZA ATTI. TAKIM HALİNDE TÜRKİYE ŞAMPİYONU OLAN ŞAHİNBEYLİ GÜREŞÇİLER, HEM GAZİANTEP’İN HEM DE ŞAHİNBEY’İN GURURU OLDU.

Şahinbeyli güreşçilerden Türkiye Kupası’nda büyük başarı
24-06-2026 15:23

Şahinbey Belediye Spor Kulübü Güreş Takımı, Sivas’ta düzenlenen U17 Yeşilay Türkiye Kupası’nda elde ettiği derecelerle Türkiye Şampiyonu oldu.


17-25 Haziran 2026 tarihleri arasında Sivas’ta gerçekleştirilen U17 Yeşilay Türkiye Kupası Güreş Şampiyonası’na katılan Şahinbey Belediye Spor Kulübü sporcuları, farklı sıkletlerde elde ettikleri derecelerle takım halinde Türkiye Şampiyonluğu’nu kazandı. Şampiyonada 55 kiloda mücadele eden Yusuf Eren Koçak Türkiye Şampiyonu olurken, 92 kiloda Efe Demircan Türkiye ikincisi, 48 kiloda Mehmet Göçer ve 71 kiloda Taha Özboyacı Türkiye üçüncüsü oldu. 80 kiloda yarışan Mehmet Koca ise Türkiye beşinciliğini elde etti. Dünya Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil edecek


Türkiye Şampiyonu olan Yusuf Eren Koçak, elde ettiği başarıyla 27 Temmuz 2026 tarihinde Azerbaycan’ın Bakü kentinde düzenlenecek Dünya Güreş Şampiyonası’na katılmaya hak kazandı. Başarılı sporcu, dünya şampiyonasında Türkiye’yi, Gaziantep’i ve Şahinbey Belediye Spor Kulübü’nü temsil edecek. Tahmazoğlu’na teşekkür


Şampiyonadan derecelerle dönen sporcular, kendilerine her zaman destek veren Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu’na teşekkür ederek, elde edilen başarıda verilen desteklerin büyük payı olduğunu ifade etti.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ