Kütahya’nın Simav ilçesine bağlı Çakırlar ve Yaykın köylerinde bulunan kiraz alım merkezleri, İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli tarafından ziyaret edildi.
Gerçekleştirilen ziyaret kapsamında kiraz üreticileriyle bir araya gelinerek hasat süreci, ürün kalitesi ve pazarlama faaliyetleri hakkında değerlendirmelerde bulunuldu. Üreticilerin görüş ve talepleri de dinlenirken, sahadaki mevcut durum yerinde incelendi.
Yetkililer, üreticilerin her zaman yanında olduklarını belirterek, tarımsal üretimin sürdürülebilirliği ve verimliliğin artırılmasına yönelik saha çalışmalarının devam edeceğini ifade etti.
HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
