USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Asayiş

Susurluk’ta çıkan ot yangını söndürüldü

SUSURLUK'TA ÇIKAN OT YANGINI SÖNDÜRÜLDÜ

Susurluk’ta çıkan ot yangını söndürüldü
27-06-2026 14:54

Balıkesir’in Susurluk ilçesinde otoyol viyadüğü mevkisinde çıkan ot yangını, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.


Edinilen bilgiye göre yangın, Susurluk ilçesi Yahyaköy Mahallesi’nde bulunan otoyol viyadüğü mevkisindeki otluk alanda meydana geldi. Alandan alev ve dumanların yükseldiğini görenlerin ihbarı üzerine olay yerine Balıkesir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığına bağlı Susurluk İtfaiye Grup Amirliği ekipleri sevk edildi.


Olay yerine ulaşan itfaiye ekipleri, alevlere müdahale ederek yangını büyümeden ve çevreye yayılmadan kontrol altına aldı. Ekiplerin çalışması sonucu alandaki yangın söndürülürken, yangının çıkış sebebiyle ilgili inceleme başlatıldı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ