USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Asayiş

TEM Otoyolu’nda alev alev yanan otomobil kullanılamaz hale geldi

İSTANBUL AVCILAR’DA TEM OTOYOLU’NDA SEYİR HALİNDEKİ OTOMOBİL, ALEV ALEV YANDI. YANGIN İTFAİYE EKİPLERİNCE SÖNDÜRÜLÜRKEN ARAÇ KULLANILAMAZ HALE GELDİ.

TEM Otoyolu’nda alev alev yanan otomobil kullanılamaz hale geldi
28-06-2026 21:06

İstanbul Avcılar’da TEM Otoyolu’nda seyir halindeki otomobil alev alev yandı. Yangın itfaiye ekiplerince söndürülürken, araç kullanılamaz hale geldi.


Olay, akşam saatlerinde TEM Otoyolu Avcılar mevkii Edirne istikametinde meydana geldi. İddiaya göre, seyir halindeki otomobilden dumanlar çıkmaya başladı. Durumu fark eden sürücü, aracı sağ şeride park ederek otomobilden indi. İhbar üzerine olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yangın, yolun yanındaki ağaçlık alana da sıçradı. İtfaiye ekiplerince kontrol altına alınarak söndürülen yangında otomobil kullanılamaz hale geldi.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ