USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Gündem

Tokat’ta 100 keklik doğaya bırakıldı

TOKAT’TA DOĞAL HAYATIN KORUNMASI VE KEKLİK POPÜLASYONUNUN ARTIRILMASI AMACIYLA 100 KEKLİK DOĞAL YAŞAM ALANINA SALINDI.

Tokat’ta 100 keklik doğaya bırakıldı
27-06-2026 11:05

Tokat’ta doğal hayatın korunması ve keklik popülasyonunun artırılması amacıyla 100 keklik doğal yaşam alanına salındı.


Edinilen bilgilere göre Tokat İl Jandarma Komutanlığı koordinesinde, merkez ilçe jandarma komutanlığı sorumluluk sahasında bulunan Gökçe köyü çevresinde doğaya keklik salımı gerçekleştirildi. Doğal hayatın sürdürülebilirliğine katkı sağlamak ve bölgedeki keklik popülasyonunu artırmak amacıyla düzenlenen çalışma kapsamında, il jandarma komutanlığı tarafından Tokat Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü’nden temin edilen 100 keklik doğal yaşam alanına bırakıldı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ