Asayiş

Alanya’da denizde boğulma tehlikesi geçiren yaşlı adam hastaneye kaldırıldı

ANTALYA'NIN ALANYA İLÇESİNDE DENİZDE BOĞULMA TEHLİKESİ GEÇİREN 66 YAŞINDAKİ VATANDAŞ, ÇEVREDEKİ VATANDAŞLARIN VE SAĞLIK EKİPLERİNİN MÜDAHALESİYLE KURTARILARAK HASTANEYE KALDIRILDI.

Alanya’da denizde boğulma tehlikesi geçiren yaşlı adam hastaneye kaldırıldı
25-06-2026 11:32

Antalya’nın Alanya ilçesinde denizde boğulma tehlikesi geçiren 66 yaşındaki vatandaş, çevredeki vatandaşların ve sağlık ekiplerinin müdahalesiyle kurtarılarak hastaneye kaldırıldı.


Olay, sabah saat 09.30 sıralarında Alanya’nın Çarşı Mahallesi’ndeki Galip Dere Plajı’nda meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, denize giren Hüseyin A. (66), bir süre sonra suda çırpınmaya başladı. Durumu fark eden çevredekiler denize girerek Hüseyin A.’yı kıyıya çıkardı. İlk müdahalesi vatandaşlarca yapılan şahıs için 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulunuldu. Kısa sürede olay yerine gelen sağlık ekiplerinin müdahalesinin ardından Hüseyin A., ambulansla hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER