Asayiş

Alkollü sürücüye ceza, ehliyetine el konuldu

EDİRNE'DE POLİS EKİPLERİNİN TRAFİK VE ALKOL DENETİMİNDE DURDURULAN KADIN SÜRÜCÜNÜN 122 PROMİL ALKOLLÜ OLDUĞU BELİRLENDİ. SÜRÜCÜYE YAKLAŞIK 50 BİN LİRA CEZA UYGULANIRKEN, EHLİYETİNE 2 YIL SÜREYLE EL KONULDU.

Alkollü sürücüye ceza, ehliyetine el konuldu
28-06-2026 14:28

Edirne’de polis ekiplerinin trafik ve alkol denetiminde durdurulan kadın sürücünün 122 promil alkollü olduğu belirlendi. Sürücüye yaklaşık 50 bin lira ceza uygulanırken, ehliyetine 2 yıl süreyle el konuldu.


Edirne İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şubesi ekiplerince gerçekleştirilen trafik ve alkol denetimlerinde, uygulama noktasını görünce geri manevra yapan bir otomobil polis ekiplerince durduruldu.


Yapılan kontrolde kadın sürücünün 122 promil alkollü olduğu tespit edildi. Son 5 yıl içerisinde ikinci kez alkollü araç kullandığı belirlenen sürücüye yaklaşık 50 bin lira idari para cezası uygulanırken, sürücü belgesine 2 yıl süreyle el konuldu. Araç ise trafikten men edildi.


Polis ekipleri, trafik güvenliğini sağlamak amacıyla denetimlerin aralıksız sürdürüleceğini belirtti.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER