Spor

Aydınlı milli atlet Türkiye şampiyonu oldu

ESKİŞEHİR'DE DÜZENLENEN ŞAMPİYONADA PİSTE ÇIKAN AYDINLI MİLLİ ATLET KORAY UYGUN, TÜRKİYE ŞAMPİYONU OLDU.

Aydınlı milli atlet Türkiye şampiyonu oldu
24-06-2026 11:53

Eskişehir’de düzenlenen şampiyonada piste çıkan Aydınlı milli atlet Koray Uygun, Türkiye şampiyonu oldu. U20 Türkiye Şampiyonası Eskişehir’in ev sahipliğinde gerçekleştirildi. Şampiyonada Aydın’ı temsil eden milli sporcu Koray Uygun, büyük bir başarıya imza attı. 110 metre engelli branşında piste çıkan başarılı atlet, 13.51’lik derecesiyle Türkiye şampiyonu olarak altın madalyanın sahibi oldu. Koray Uygun’un elde ettiği bu önemli derece, aynı zamanda Amerika Birleşik Devletleri’nin Oregon şehrinde düzenlenecek U20 Dünya Şampiyonası barajını geçmesi açısından da büyük önem taşıdı. Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada "Gösterdiği üstün performansla hem ilimizi hem de ülkemizi gururlandıran sporcumuz, uluslararası arenada ay-yıldızlı formayı temsil etme yolunda önemli bir başarı elde etti" ifadeleri yer aldı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER