Eğitim

Aydıntepe’de sene sonu zümre toplantısı yapıldı

AYDINTEPE’DE SENE SONU ZÜMRE TOPLANTISI YAPILDI

Aydıntepe’de sene sonu zümre toplantısı yapıldı
26-06-2026 08:48

Bayburt’un Aydıntepe ilçesinde, 2025-2026 eğitim öğretim yılının değerlendirilmesi amacıyla ilçe zümre toplantısı düzenlendi.


Aydıntepe İlçe Milli Eğitim Müdürü Metin Bilgin başkanlığındaki toplantıda, yıl boyunca okullarda yürütülen çalışmalar ele alındı. Toplantıda, öğrencilerin akademik başarıları, sosyal gelişimlerine yönelik uygulamalar ve eğitim süreçlerinde karşılaşılan konular görüşüldü.


Derslerin daha verimli işlenmesi, öğrencilerin gelişimini destekleyen çalışmaların artırılması ve yeni dönemde izlenecek yol haritasına ilişkin görüş alışverişinde bulunuldu.


Bilgin, özverili çalışmalarından dolayı idareci ve öğretmenlere teşekkür ederek toplantının hayırlı olmasını diledi.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER