Eğitim

Başkan Arslan öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu

2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI’NIN SONA ERMESİYLE BİRLİKTE ÇAMELİ’DE ÖĞRENCİLER KARNE SEVİNCİNİ YAŞARKEN, İLÇE PROTOKOLÜ OKULLARI ZİYARET EDEREK BU ÖZEL GÜNE ORTAK OLDU.

Başkan Arslan öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu
26-06-2026 13:08

2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı’nın sona ermesiyle birlikte Çameli’de öğrenciler karne sevincini yaşarken, ilçe protokolü okulları ziyaret ederek bu özel güne ortak oldu. 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı’nın tamamlanmasıyla birlikte öğrenciler için karne heyecanı yaşandı. Çameli Belediye Başkanı Cengiz Arslan, Çameli Devlet Hastanesi Başhekimi Ege Ağırman ve Çameli Belediyesi Kent Konseyi Kadın Meclisi Başkanı Nuriye Selek, Elmalı Ortaokulu ile Çameli Atatürk Ortaokulu’nu ziyaret ederek öğrencilerin karne sevincini paylaştı. Ziyaretlerde öğrencilerle yakından ilgilenen Çameli Belediye Başkanı Cengiz Arslan, öğrencileri gösterdikleri gayret ve başarılarından dolayı tebrik etti. Başkan Arslan, geleceğin teminatı olan öğrencilerin yetişmesinde büyük emek gösteren öğretmenlere de teşekkür ederek, özverili çalışmalarının önemine vurgu yaptı. Karne heyecanı yaşayan öğrencilerle sohbet eden protokol üyeleri, öğrencilerin mutluluğuna ortak oldu. Ziyaretlerde eğitim camiasına destek mesajları verilirken, öğrencilerin yaz tatilini verimli ve güzel hatıralarla geçirmeleri temennisinde bulunuldu.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER