Siyaset

Başkan Çerçioğlu: "Daha fazla çalışmaya devam edeceğiz"

AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI ÖZLEM ÇERÇİOĞLU, CUMHURBAŞKANI VE AK PARTİ GENEL BAŞKANI RECEP TAYYİP ERDOĞAN'IN BAŞKANLIĞINDA GERÇEKLEŞTİRİLEN GENİŞLETİLMİŞ İL BAŞKANLARI TOPLANTISI'NIN ARDINDAN YAPTIĞI PAYLAŞIMDA, MİLLETE VE ŞEHİRLERE HİZMET YOLUNDA GÜÇLÜ VE KARARLI ŞEKİLDE ÇALIŞMAYI SÜRDÜRECEKLERİNİ İFADE ETTİ.

Başkan Çerçioğlu: "Daha fazla çalışmaya devam edeceğiz"
26-06-2026 09:59

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın başkanlığında gerçekleştirilen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nın ardından yaptığı paylaşımda, millete ve şehirlere hizmet yolunda güçlü ve kararlı şekilde çalışmayı sürdüreceklerini ifade etti. AK Parti’de Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın başkanlığında Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda teşkilat çalışmaları, yerel yönetim faaliyetleri ve vatandaşlara sunulan hizmetlerin değerlendirilmesinin yanı sıra önümüzdeki döneme ilişkin yol haritasının da ele alındı. Toplantıya katılan Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, toplantının ardından birlik ve hizmet vurgusu yaptı. Başkan Çerçioğlu tarafından yapılan paylaşımda, "Genel Başkanımız ve Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde Genişletilmiş İl Başkanları Toplantımızı gerçekleştirdik. Milletimize ve kentlerimize hizmet etme yolunda; güçlü ve kararlı şekilde daha fazla çalışmaya, vatandaşlarımızı hizmetle buluşturmaya devam edeceğiz" ifadelerine yer verildi.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER