Spor

Beşiktaşlı Jimnastikçilerden 29 madalya

BEŞİKTAŞ JİMNASTİK TAKIMI'NIN SPORCULARI, AZERBAYCAN’IN BAŞKENTİ BAKÜ’DE DÜZENLENEN 23. RHYTHMİC GYMNASTİCS OPEN CHAMPİONSHİP PRİNCESS CUP YARIŞMASI'NDA 29 MADALYA KAZANDI.

Beşiktaşlı Jimnastikçilerden 29 madalya
23-06-2026 13:27

Beşiktaş Jimnastik Takımı’nın sporcuları, Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlenen 23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması’nda 29 madalya kazandı.


23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması, 18-21 Haziran tarihleri arasında Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlendi.


Turnuvada boy gösteren Beşiktaş Jimnastik Takımı’nın sporcuları, 18 altın, 6 gümüş ve 5 bronz olmak üzere toplamda 29 madalyanın sahibi oldular.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER