Spor

Bilecik U11 Gençler Ligi şampiyonu 4 Eylülspor oldu

BİLECİK U11 GENÇLER LİGİ ŞAMPİYONU 4 EYLÜLSPOR OLDU

Bilecik U11 Gençler Ligi şampiyonu 4 Eylülspor oldu
27-06-2026 10:25

Bilecik U11 Gençler Ligi şampiyonluğunu belirlendiği maçta rakibini 5-0 yenen 4 Eylülspor şampiyon oldu.


Bilecik U11 Gençler Ligi’nde bulunan 3 grupta ilk 2 sırayı alan takımlar çapraz olarak kendi aralarında play-off maçları yaptılar. Şampiyonun belirleneceği eleme maçları sonrasında 4 Eylülspor ve Söğütspor finale kaldı. Bilecik İstasyon Sentetik Sahası’nda oynana final müsabakasında rakibini 5-0 yenen 4 Eylülspor şampiyon oldu. Maçı Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut’da izlerken, şampiyon takım oyuncuları maç sonunda sahaya inerek tebrik etti.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER