Asayiş

Bursa’da motosiklet ile otomobil çarpıştı: 1 yaralı

BURSA'NIN İNEGÖL İLÇESİNDE MEYDANA GELEN KAZADA MOTOSİKLET, YOLA ANİDEN ÇIKAN OTOMOBİLE ÇARPARAK SAPLANDI. YAŞANAN KAZADA SÜRÜCÜSÜ YARALANDI.

Bursa’da motosiklet ile otomobil çarpıştı: 1 yaralı
23-06-2026 01:05

Bursa’nın İnegöl ilçesinde meydana gelen kazada motosiklet, yola aniden çıkan otomobile çarparak saplandı. Yaşanan kazada sürücüsü yaralandı.


Kaza, saat 23.30 sıralarında Hamidiye Mahallesi Park Caddesi üzerinde meydana geldi. Cadde üzerinde seyir halinde olan Hüseyin A.(21) yönetimindeki 16 CAG 424 plakalı motosiklet, yoldan dönüş yapan İsmail Ş.(51) yönetimindeki 16 F 5067 plakalı otomobil ile çarpıştı. Araca saplanan motosikletten düşen sürücü yaralandı. Yaralı kaza yerine sevk edilen Ambulansla İnegöl Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.


Polis kazayla ilgili soruşturma başlattı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER