İnsan

Çermik’te turizm bölgesinde temizlik

DİYARBAKIR'DA ÇERMİK BELEDİYESİ, SİNEK ÇAYI ÇEVRESİNDE PİKNİKÇİLERİN BIRAKTIĞI ÇÖPLERİ TEMİZLEDİ.

Çermik’te turizm bölgesinde temizlik
27-06-2026 10:04

Diyarbakır’da Çermik Belediyesi, Sinek Çayı çevresinde piknikçilerin bıraktığı çöpleri temizledi.


Çermik Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Sinek Çayı çevresinde piknikçilerin bıraktığı çöpler temizlendi. Belediye, ziyaretçilerin sağlıklı bir ortamda dinlenmeleri ve eğlenmeleri için gerekli tedbirleri almaya başladı. Çevre temizliğini yapan ekipler, ziyaretçilerden kullandıkları alanları temiz bırakmalarını istedi.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER