Gündem

Çermik’te yol yapımı gecikti başkan özür diledi

DİYARBAKIR’IN ÇERMİK İLÇESİNDE YAĞIŞLARDAN DOLAYI YOL YAPIMI GECİKİNCE, BELEDİYE BAŞKANI ŞEHMUS KARAMEHMETOĞLU VATANDAŞLARDAN ÖZÜR DİLEDİ.

Çermik’te yol yapımı gecikti başkan özür diledi
23-06-2026 12:33

Diyarbakır’ın Çermik ilçesinde yağışlardan dolayı yol yapımı gecikince, Belediye Başkanı Şehmus Karamehmetoğlu vatandaşlardan özür diledi.


Tepe Mahallesi Altınbağlar Küme Evleri Sokak’ta kilitli parke taşı yapımına başlandı. Başkan Şehmus Karamehmetoğlu alt yapı çalışmaları dolayısıyla yapımı geciken yolun yapımına bugün itibari ile başlandığını söyledi. Başkan Karamehmetoğlu, bu nedenle mağduriyetler yaşandığını, sürücü ve yayalar için yolu konforlu bir hale getireceklerini, güzel bir yol çalışması ile kendilerini affettirmek istediklerini kaydetti.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER