Gündem

Diyarbakır’da yerleşim alanında çıkan yangın paniğe neden oldu

DİYARBAKIR'IN ÇERMİK İLÇESİNDE ÇIKAN ANIZ YANGINI, PANİĞE NEDEN OLDU. YANGIN, YERLEŞİM ALANLARINA SIÇRAMADAN KONTROL ALTINA ALINARAK SÖNDÜRÜLDÜ.

Diyarbakır’da yerleşim alanında çıkan yangın paniğe neden oldu
24-06-2026 09:53

Diyarbakır’ın Çermik ilçesinde çıkan anız yangını, paniğe neden oldu. Yangın, yerleşim alanlarına sıçramadan kontrol altına alınarak söndürüldü.


Olay Çukur Mahallesi Hevsel Bahçelerinde meydana geldi. Henüz bilinmeyen bir nedenden dolayı anızlar alev aldı. Haber verilmesi üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Yerleşim yerlerine yakın bir yerde çıkan yangın, ekiplerin müdahalesi ile kontrol altına alınarak söndürüldü. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER