Asayiş

Elazığ’da iki kadın ile bir şahsın sokak ortasındaki kavgası kamerada

ELAZIĞ'DA 2 KADIN İLE BİR ŞAHIS ARASINDA SOKAK ORTASINDA KAVGA ÇIKTI. KADINLARDAN BİRİ SOPAYLA ŞAHSA VURURKEN, O ANLAR CEP TELEFONU İLE KAYDEDİLDİ.

Elazığ’da iki kadın ile bir şahsın sokak ortasındaki kavgası kamerada
25-06-2026 22:35

Elazığ’da 2 kadın ile bir şahıs arasında sokak ortasında kavga çıktı. Kadınlardan biri sopayla şahsa vururken, o anlar cep telefonu ile kaydedildi.


Olay, İzzetpaşa Mahallesi Şehit Yüzbaşı Tahir Caddesi’nde yaşandı. Edinilen bilgiye göre, henüz bilinmeyen bir nedenle 2 kadın ve 1 şahıs sokak ortasında kavga etti. Boğuşmanın yaşandığı olayda çevredeki bazı kişiler kavgayı ayırmak istedi fakat başarılı olamadı. Kimileri ise müdahale etmeden kavgayı izledi. Kadınlardan biri ise elindeki odunla defalarca şahsa vurdu. Bir süre sonra kadınların elinden kurtulan şahıs, olay yerinden uzaklaştı. O anlar cep telefonu kamerasına yansıdı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER