Asayiş

Elazığ’da otomobilin çarptığı motosiklet sürücüsü hayatını kaybetti

ELAZIĞ’DA OTOMOBİLİN ÇARPMASI SONUCU AĞIR YARALANAN MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜ HAYATINI KAYBETTİ.

Elazığ’da otomobilin çarptığı motosiklet sürücüsü hayatını kaybetti
24-06-2026 13:24

Elazığ’da otomobilin çarpması sonucu ağır yaralanan motosiklet sürücüsü hayatını kaybetti. Olay, gece saatlerinde merkez Zübeyde Hanım Caddesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Ö.C.B. idaresindeki 23 AES 474 plakalı otomobil, şerit değiştirdiği esnada aynı yönde seyir halinde olan Muhammed Sefa Aslan yönetimindeki 23 AFP 498 plakalı motosiklete çarptı. Kazada, motosiklet sürücüsü Aslan ağır yaralandı. İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Ambulansla Fırat Üniversitesi Hastanesi’ne kaldırılan Aslan, yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti.


Polis ekipleri kazayla ilgili inceleme yaptı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER