Spor

Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı

FENERBAHÇE’DE YENİ SEZON ÖNCESİ RUTİN SAĞLIK KONTROLLERİ BAŞLADI.

Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı
22-06-2026 13:58

Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı.


Fenerbahçe’de Teknik Direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular Medicana Ataşehir Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçti. EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi.


Sarı-lacivertlilerde sağlık kontrolleri yarın devam edecek.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER