Genel

Kaymakam Doğru, aşure programında vatandaşlarla buluştu

AYDIN'IN GERMENCİK İLÇESİNDE GELENEKSEL OLARAK DÜZENLENEN AŞURE PROGRAMINA KATILAN KAYMAKAM SULTAN DOĞRU, AŞURENİN PAYLAŞMA, DAYANIŞMA VE KARDEŞLİK KÜLTÜRÜNÜN EN ANLAMLI SİMGELERİNDEN BİRİ OLDUĞUNU BELİRTEREK BİRLİK VE BERABERLİK MESAJI VERDİ.

Kaymakam Doğru, aşure programında vatandaşlarla buluştu
27-06-2026 19:06

Aydın’ın Germencik ilçesinde geleneksel olarak düzenlenen aşure programına katılan Kaymakam Sultan Doğru, aşurenin paylaşma, dayanışma ve kardeşlik kültürünün en anlamlı simgelerinden biri olduğunu belirterek birlik ve beraberlik mesajı verdi. Germencik Kaymakamı Sultan Doğru, Şeyh Mehmet Camii’nde geleneksel olarak gerçekleştirilen aşure programına katıldı. Şeyh Mehmet Camii İmamı Gazanfer Hoca ile Yedieylül Mahallesi sakinlerinin katkılarıyla düzenlenen programda vatandaşlarla bir araya gelen Kaymakam Doğru, aşure ikramında bulunarak vatandaşlarla sohbet etti. Programda konuşan Kaymakam Sultan Doğru, aşurenin paylaşma, dayanışma ve kardeşlik kültürünün en güzel örneklerinden biri olduğunu ifade etti. Bu tür etkinliklerin toplumsal birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendirdiğini belirten Doğru, programa katkı sunan cami görevlilerine ve mahalle sakinlerine teşekkür etti. Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği program, yapılan aşure ikramının ardından sona erdi.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER