Asayiş

Keşan’da Katı Atık Bertaraf Tesisi’nde çıkan yangın söndürüldü

EDİRNE’NİN KEŞAN İLÇESİNDE KATI ATIK BERTARAF TESİSİ'NİN PLASTİK AYRIŞTIRMA ÜNİTESİNDE ÇIKAN YANGIN, EKİPLERİN MÜDAHALESİYLE ÇEVREYE SIÇRAMADAN SÖNDÜRÜLDÜ.

Keşan’da Katı Atık Bertaraf Tesisi’nde çıkan yangın söndürüldü
25-06-2026 18:19

Edirne’nin Keşan ilçesinde Katı Atık Bertaraf Tesisi’nin plastik ayrıştırma ünitesinde çıkan yangın, ekiplerin müdahalesiyle çevreye sıçramadan söndürüldü.


Alınan bilgiye göre, Paşayiğit Mahallesi yakınlarında Günekab Katı Atık Bertaraf Tesisi’nin plastik ayrıştırma ünitesinde henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Rüzgarın da etkisiyle yayılan alevleri görenler, durumu itfaiye ekiplerine bildirdi. Şehrin uzak noktalarından fark edilen dumanların yükseldiği yangına müdahale eden itfaiye ekipleri ve Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri, kontrol altına aldıkları yangını tesisin başka noktalarına sıçramadan söndürdü. Bölgede soğutma çalışmalarının devam ederken, yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme başlatıldı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER