Eğitim

Kütahya’da Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı tamamlandı

KÜTAHYA’DA EĞİTİM KURUMLARI YÖNETİCİ YETİŞTİRME PROGRAMI TAMAMLANDI

Kütahya’da Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı tamamlandı
22-06-2026 09:36

Kütahya’da, Milli Eğitim Bakanlığı Milli Eğitim Akademisi Başkanlığı tarafından düzenlenen "Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı" başarıyla tamamlandı.


Program boyunca akademisyenler ve eğitim görevlileri, bilgi, birikim ve deneyimlerini paylaşarak eğitim yöneticilerinin mesleki gelişimlerine katkı sağladı. Programın kapanış töreninde, İl Millî Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz tarafından sürece destek veren akademisyenler, eğitim görevlileri, müdürlük idarecileri ve okul müdürlerine teşekkür belgeleri verildi. İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz, eğitime sundukları katkılar dolayısıyla tüm katılımcılara teşekkür ederek, eğitim yöneticilerinin gelişimine yönelik çalışmaların önemine vurgu yaptı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER