Asayiş

Manisa’daki orman yangını kontrol altına alındı

MANİSA'DA ÇIKAN ORMAN YANGINI, EKİPLERİN MÜDAHALESİYLE KONTROL ALTINA ALINDI

Manisa’daki orman yangını kontrol altına alındı
24-06-2026 16:49

Orman Genel Müdürlüğü (OGM), Manisa’da çıkan orman yangınının ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındığını duyurdu.


OGM’nin resmi sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Manisa’nın Soma ilçesinde meydana gelen yangına ekiplerin hızlı şekilde müdahale ettiği ve yangının kontrol altına alındığı bildirildi.


Açıklamada, artan hava sıcaklıklarıyla birlikte küçük dikkatsizliklerin büyük felaketlere yol açabileceğine dikkat çekilerek, vatandaşlardan orman yangınlarına karşı dikkatli ve duyarlı olmaları istendi. Orman Genel Müdürlüğü, özellikle yaz aylarında yangın riskinin arttığını hatırlatarak, ormanların korunması için herkesin gerekli hassasiyeti göstermesi çağrısında bulundu.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER