Kültür Sanat

Minik ressamların eserleri beğeni topladı

MANAVGAT BELEDİYESİ İBRAHİM SÖZEN GENÇLİK MERKEZİ BÜNYESİNDE FAALİYET GÖSTEREN RESİM KURSUNUN ÖĞRENCİLERİ, HAZIRLADIKLARI ESERLERİ YIL SONU RESİM SERGİSİ’NDE SANATSEVERLERİN BEĞENİSİNE SUNDU. GENÇLİK MERKEZİ’NDE GERÇEKLEŞTİRİLEN SERGİNİN AÇILIŞI, ÖĞRENCİLER, VELİLER VE DAVETLİLERİN YOĞUN KATILIMIYLA YAPILDI.

Minik ressamların eserleri beğeni topladı
23-06-2026 10:20

Manavgat Belediyesi İbrahim Sözen Gençlik Merkezi bünyesinde faaliyet gösteren resim kursunun öğrencileri, hazırladıkları eserleri Yıl Sonu Resim Sergisi’nde sanatseverlerin beğenisine sundu. Gençlik Merkezi’nde gerçekleştirilen serginin açılışı, öğrenciler, veliler ve davetlilerin yoğun katılımıyla yapıldı.


Serginin açılışına katılan Manavgat Belediye Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek, öğrencilerin eserlerini tek tek inceleyerek genç ressamlarla sohbet etti. Çocukların sanata olan ilgisi, ortaya koydukları özgün çalışmalar ve yıl içerisinde gösterdikleri gelişimden duyduğu memnuniyeti dile getirdi:


"İbrahim Sözen Gençlik Merkezi’ndeki resim kursumuzun yıl sonu sergisininin açılışını yaptık. Öğrencilerimiz yıl boyunca, hayallerini kalemlerinin ucuna aktarmışlar. Çok güzel, çok başarılı tablolar ortaya çıkarmış. Hepsini tebrik ederim."


Öğretmen Nurcan Şimşek’in rehberliğinde eğitim alan öğrenciler, farklı tekniklerle hazırladıkları eserleri sergilemenin gururunu ve heyecanını yaşadı. Ziyaretçilerden büyük beğeni toplayan çalışmalar, genç yeteneklerin hayal gücünü ve emeklerini gözler önüne serdi.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER